10/12/12

Scriptorium Forojuliense, une scuele gnove par une art antighe

Tal ultin incuintri dai Benandants o vin vût il plasê di presentâ ai tancj amîs il Vanzeli di Marc te version par furlan trascrite in gotic dal amanuens Roberto Giurano e ilustrade di Otto D’Angelo. Il libri al è stât publicât grazie al interesament e cul contribût de Provincie di Udin.
La publicazion di chest libri nus à dât il sburt par fondâ il Scriptorium Forojuliense, la scuele par amanuens dal Friûl-VJ.
Sabide ai 17 di Novembar, aes 6 di sere la scuele e je stade presentade a la int. Public des grandis ocasions cuntune sale riunions plene di studiôs, passionâts e ancje curiôs, seneôs di cognossi cuâi che a saran i progjets che chest gnûf sodalizi al à metût in vore pal 2013. Impuartantis lis autoritâts presintis, oltri che i parons di cjase, il sindic di Ruvigne Mirco Daffara, ancje il President de Provincie di Udin Pietro Fontanini, compagnât dai assessôrs Adriano Piuzzi e Elena Lizzi, che e à ancje fat di santule de serade, il president dal consei provinciâl Marco Quai e l’assessôr a la culture de Regjon
Elio De Anna. A son intervignûts pre Tonin Cjapielâr, plevan e vicepresident dal Scriptorium e il prof. Angelo Floramo, president, che adun cul Grant Priôr dal Ordin neotemplâr dot. Grandis a àn metût in evidence la impuartance di un sodalizi che al viodi
de scriture intun contest storic cussì fertil e cjamât di tradizion come che al fo il teritori dal Patriarcjât di Aquilee, che sul so troi la associazion e à voie di continuâ. L’amanuens Roberto Giurano, anime e ideatôr de iniziative, al à ufi ert al public sponts interessants su la art de biele scriture, doprant ancje bielis imagjins metudis a disposizion de Biblioteche Guarneriane di Sant Denêl, za pronte par impuartantis iniziativis di colaborazion. Tal grant public ancje l’assessôr regjonâl Claudio Violino e il conseîr Enio Agnola.
Paolo Marcuzzi

Nessun commento:

Posta un commento