09/07/12

Di gnûf in vore

A scomençâ di cheste tempora al torne il sfuei dai Benandants, grazie soredut ae disponibilitât e la buine volontât dai Furlans di doman. Chest gnûf – disìn, miôr, rignuvît – sfuei al è e al sarà a disposizion dai Benandants e di ducj chei che a vuelin leilu. Oltri che pe leture, l'invît al è ancje a colaborâ e a scrivi parsore.
Pluitost che criticâ al è simpri miôr cirî di comedâ e dâ un contribût par miorâ la situazion. La Crôs di Aquilee, tes intenzions, al vûl restâ un sfuei di informazion, sempliç, e cence pretesis par comunicâ dentri de Confraternite dai Benandants, ma al è cu lis orelis spiçadis par sintî ce che al capite tal mont e par jessi atent ai problemis e a lis necessitâts dal Friûl e dai Furlans.
Al è duncje il numar cuatri, ma il prin di une gnove serie che o sperìn e vedi plui furtune. Un grazie di cûr, za di cumò, a ducj chei che a àn dade e a dan une man.
O sieri chestis pocjis riis ricuardant il prof. Renato Iacumin, che al è tornât te cjase dal Pari cualchi zornade indaûr. I Benandants lu àn tant agrât parcè che a àn vût l'onôr di vêlu ospit ai 6 di Març dal 2003 propit a Coder di Sedean dulà nus veve regalade une conference su la sô grande passion: i studis su la Basiliche Mari di Aquilee. Cheste volte a Coder nol sarà lui a fevelânus, ma o sin convints che di là sù nus cjale. Mandi Renato!
Cinzia Collini

Nessun commento:

Posta un commento